donderdag 20 juni 2013

Verslag WAROB woensdag 19 juni 2013

clip_image001

 

Beste Modelzeilers,

 

Het was schitterend zeilweer, daar lag het niet aan.

Een heerlijke zwoele avond met de wind uit het noordwesten.

Helaas was de wind niet erg stabiel in kracht en draaide ook enorm.

Geen probleem want we hebben halverwege de baan verlegt om weer een goed kruisrak te krijgen.

Gelukkig hebben we de buitenboordmotor van de havenboot aan de praat gekregen, die wilde in eerste instantie niet starten.

We constateerde een benzine probleem. De blaren op mijn handen waren het toch waard om door te gaan.

 

Het aantal deelnemers was wat minder positief, we waren met z’n drieën.

Het was niet minder gezellig met Robbert en Rik, maar een wedstrijd zeilen met 7 man zoals vorige week is toch wel leuker.

Door het mooie weer en het lange licht zijn we doorgegaan tot 9:30 uur en hadden toen 7 heats gevaren.

Pas laat ben ik me op verzoek van Rik wat met de trim van mijn boot bezig gaan houden.

Dat was wel nodig want ik miste snelheid. Maar ja iemand moet de laatste zijn.

Bij drie deelnemers is dat al snel.

 

We hebben nog heerlijk een bakje koffie gedronken op het nieuwe terras bij het Bruin Café.

Het was gewoon een lekkere avond zo midden in de week.

 

De uitslagen hebben we ook, toch een spannende strijd tussen Robbert en Rik met een punt verschil:

 

WAROB 19 juni 2013

 

Uitslag WAROB

 

Punten houden rekening met 1  aftrekwedstrijd

 

No

Zeilno

Naam

Punten

1

2

3

4

5

6

7

1

42

Rik Langeveld

9.0

1

(3 )

1

2

1

3

1

2

66

Robbert Bekooy

10.0

(3 )

1

2

1

2

2

2

3

16

John Langeveld

14.0

2

2

(3 )

3

3

1

3

 

De Robbies staan ook klaar, als er weer wat meer deelnemers zijn zal ik die zoals gewoonlijk (naar eigen idee) uitreiken

 

John Langeveld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten