woensdag 6 juni 2012

mijn reserve M-klasse Walicki Scalpen is te koop

Beste Modelzeilers,

 

Vanavond gaan we weer lekker de WAROB zeilen.

Het zonnetje is gaan schijnen en er staat een windje 4 uit het Westen, dat moet weer goed komen.

 

Toen ik gisteren eens ging inventariseren wat ik aan boten had kwam ik op twee reserve M-klasse.

Uiteindelijk kan ik natuurlijk maar met één boot zeilen en één reserve boot is wel voldoende.

 

Ik heb besloten om één M-klasse de Walicki Scalpen te verkopen.

Het is een snelle gave top boot. Slechts een kleine schade links voor gehad.

 

De Scalpen is een compleet zeilende M-klasse met een A, B en C tuig, wat nieuw is.

Het C2 tuig is wat ouder maar in nieuwe staat.

Een kwestie van een ontvanger erin en zeilen.

 

En dan de vraagprijs, een buitenkans,  die is slechts € 950.-- .

  

clip_image001

 

 

clip_image002

 

Let op zeilnummer 16 wordt niet mee verkocht.

 

Interesse laat wat van je horen

 

met vriendelijke groet

   

John Langeveld

Weegbreestraat 18

2153 EC  Nieuw Vennep

0252-689873

06-53266002

 

e-mail john.langeveld@planet.nl

website www.jlweb.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten